Currencies:  
Strona główna >  Bezpieczeństwo

Poufność i bezpieczeństwo transakcji

Warunki przewozu Po siedmiu dniach lub refunduje internetowej zamienny za. Jesteśmy zaangażowani w sprzedaż produktów wysokiej jakości, mamy nadzieję, że lubisz używać, ale wiemy, że nie ma powodu, nie ma "Kiedy zmienić coś w zamian, lub czas trzeba kupić. Pamiętaj, aby dokładnie sprawdzić elementy przed ich użyciem. Tak proponuję wziąć paragon lub numer zamówienia można znaleźć w potwierdzeniu zamówienia lub pakietu dostawy można znaleźć, może być konieczne w celu udowodnienia przypadek żądanie sprzedaży, Co to jest powrót na naszej stronie?
Jeśli produkt jest nieodwracalny błąd, powrót do wolnej wymiany lub zwrotu, zgodnie z naszą ryzyka sprowadza nas z powrotem gwarancji. W przeciwnym razie, skontaktuj się z nami, ten problem, który przeszkadza rozmawiać. Większość czasu, możemy rozwiązać te problemy, w celu zapewnienia pomocy technicznej, nie trzeba wysyłać cokolwiek.
Uwaga: Wszystkie powroty muszą przejść firma obsługi klienta
być. Mam elementy w oryginalnym opakowaniu z tyłu?
Produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu, więc zaleca się zachowanie co najmniej 7 dni po zakupie opakowania.
Exchange
Jeśli chcesz zmienić zmian projektowych - dla przykładu, rozmiar, kolor - wystarczy wysłać do nas adres e-mail nadawcy. Po zatwierdzeniu zgłoszenia wymian, jesteś, odrzucenia towaru do naszego magazynu. Należy pamiętać, że wpadniesz do procesu zastępowania jest odpowiedzialny za wszystkie koszty wysyłki. Nasza polityka zwrotu / wymiany jest bardzo prosta - jesteśmy odpowiedzialni za wszystko, jeśli zrobimy coś złego, innych ludzi, nie
Jakie są zasady zwrotu na naszej stronie?
Po zakończeniu produkt, nie jest zadowolony z jakiegokolwiek powodu wystarczy wysłać wysyłać błąd, defekt lub e-mail na ten temat. Nasi przedstawiciele obsługi klienta będzie można uzyskać za pomocą prostego opisu Zwrot towaru Proszę zachować informacje o zamówieniu. Gdy jesteś gotowy, aby skontaktować się z nami. Otrzymaliśmy zwrot, jeśli chcesz obsługiwać zwracanych produktów. Zwrot zostanie przelana do pierwotnej formy płatności (takie jak numer karty kredytowej, przelewu bankowego, itp)
Opłata rejestracyjna: To jest zwracany, jeśli problem nie jest nasza wina, skutkuje 25% Opłata za zarybianie
. mogę dostać moje refundacji wysyłkę?
Jeśli spędzić trochę nasz błąd, możemy zamówić kredyt za zamówienie i wszelkie inne stosowne środki transportu - oraz - z opłat.
Wróć
Copyright ©2018 www.ludpol.pl Powered by  . Geox . Desigual . adidas Performance